איך לבחור מדיח כלים אינטגרלי

מדיח כלים אינטגרלי

מדיח כלים הוא לא מכשיר חשמלי הנמצא בכל בית. הוא לא הצליח לתפוס מקום של כבוד במטבח הישראלי היות והישראלים די מתפנקים בקטע של שטיפת כלים אך הם לא לקחו את זה למקום של עזרה וסיוע בהדחת הכלים כמו שמקובל בעולם הגדול, כאשר הכוונה שלנו היא שימוש במדיח כלים של עוצמה. הישראלים כפי שכולנו יודעים, אלופים מאוד בכל מה שקשור לשימוש מופרז בכלים חד פעמיים. כל כוס מים שאנחנו שותים היא שתייה בכוס חדשה ישר מהאריזה… כל צלחת וכל מזלג או כף נשלפים אף הם משקית החד פעמי. מה שלמעשה חוסך את הצורך בשטיפת כלים. כך שאפשר לומר כי מדיח הכלים הוא מוצר שהוא ממש לא הכרחי במטבח הישראלי.

אך בכל זאת עדיין יש אנשים שלא מוכנים לוותר על האפשרות של מדיח כלים אינטגרלי שיעשה עבורם את העבודה שבכל זאת נותרת להם בעקבות בישול בסיר שהוא לא חד פעמי, כלי הגשה שהם לא חד פעמיים, כוסות וכן הלאה.

אז איך בוחרים את מדיח הכלים?

ראשית יש לבדוק האם יש לנו מקום במטבח המתאים לממדים של המדיח. מעבר לכך חובה לוודא כי דובר במקום שהוא גם בטיחותי והוא גם מוכן מבחינת התשתיות לצורך השימוש העתידי.

אם אתם חושבים על מדיח כבר בשלב של תכנון המטבח, אתם כמובן תוכלו להקצות לו מקום של כבוד, מקום מתאים גם מבחינת תכנון המטבח וגם מבחינת הכנה טובה של כל התשתיות.

מעבר לכך חשוב לשים לב לכך כי המדיח הינו חסכוני במים, יש לו את האפשרות לשטוף את הכלים בטמפרטורות גבוהות במיוחד והוא מסוגל להוציא כלים נקיים ומבריקים תוך זמן קצר.

אז פנו  אל המומחים ושמעו את חוות דעתם.

 

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך עובד עניין המשכנתא בקיבוצים?
חולמים על בית במקום שקט? עם נוף ירוק ענק פרוש לנגד עיניכם? אין כמו קיבוץ להגשמת החלום. בשנים האחרונות...
קרא עוד »
דצמ 25, 2021
באיזה שלב מוכרחים לשפץ את חדר האמבטיה
בעיות תחזוקה שונות הצצות בחדרי האמבטיה הן השלב בו מוכרחים לבצע שיפוץ כללי בחדר האמבטיה כדי לשפר את...
קרא עוד »
דצמ 03, 2019
החלפת מנגנון רב בריח – רק עם מנעולן מקצועי
אבטחת הבית שלכם היא בעלת חשיבות עליונה, ולמנגנון רב בריח בדלת שלכם תפקיד מכריע בהבטחת בטיחותכם. אם...
קרא עוד »
יול 06, 2023