כמה עולה להזמין שירותי ניקיון שטיחים לבית?

ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר הוא משימה הכרחית בכל בית, וזאת מאחר ששטיחים ממלאים תפקיד חשוב עבור הדירים ומראה נקי שלהם יתרום לאווירה וגם ישמור על בריאותכם. שטיחים ספוגי אבק ולכלוך יגרמו מטרדי ריח ונשימה וירחיקו אורחים. אותם דברים אמורים בשטיחים קרועים או מלאי כתמים. שטיחים אמנם נחוצים כדי ליהנות מהם ולבודד חום וקור מהרצפה, אבל חלקם משמשים גם לצרכי נוי ולחדרי עבודה וישיבות. שטיחים מקיר לקיר אינם ניתנים להזזה ודורשים תחזוקה מסוג אחר מאשר שטיחים הניתנים לשינוע מחדר לחדר. ניקוי בסיסי ניתן לביצוע בקלות יחסית באמצעות שואב אבק ומברשת מתאימה וכן ע"י מטלית ומעט אלכוהול.

מתי צריך להזמין שירותי ניקיון?

במקרים רבים לא תוכלו להתמודד לבד ולהחזיר את השטיחים למצב תקין ולכן תצטרכו לפנות לחברה אמינה אשר מתמחה בניקוי שטיחים ולשכור את שירותיה. לעובדיה של החברה יש ניסיון רב בניקוי שטיחים באמצעות חומרים מיוחדים שמתאימים למשימה זו. מדובר בכתמים שאינם ניתנים להסרה פשוטה או לתיקון קרעים וסדקים שמופיעים עם הזמן בשטיח. שטיחים מקיר לקיר ניתנים לתיקון רק בבתיכם ואילו שטיחים רגילים אפשר לטפל בביתכם. הזמנת שירותי ניקיון צריכה להיות רק מחברה אמינה ובעלת ניסיון, מאחר שמדובר במלאכה רגישה התובעת תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים. 

איך נקבעות העלויות של ניקוי שטיחים

כאשר אין לכם יכולת לנקות את השטיח בכוחות עצמכם, או שאינכם מעוניינים להסתכן בשגיאה שתפגע בו, יש להזמין חברה אמינה לניקוי שטיחים הביתה. נציגי החברה יגיעו ויבצעו את העבודה הנדרשת. חישוב העלויות ייעשה רק לאחר שתציגו את הנתונים המתאימים על גודל השטיח, החומר ממנו הוא עשוי, מצבו הפיזי וכמות השטיחים הדורשים ניקוי.

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גרילנדות סולאריות – לאן זה מתאים?
גרינלנדות סולארית היא מושג חדש של אנרגיה מתחדשת שניתן להפיק מהשמש, המים והאדמה. זהו מקור אנרגיה בר...
קרא עוד »
יונ 30, 2022
עמוד גמיש לחניה או שומר חניה מתקפל – יתרונות וחסרונות
אתם מחפשים את הפתרון הכי טוב שיש לשמירה על החניה שלכם? בחנתם מספר אפשרויות ולא ברור לכם באיזו אופציה...
קרא עוד »
אוג 11, 2022
ביטוח תכולה – מתי זה כדאי?
באופן כללי ביטוחים נועדו לתת לאדם את המרגוע מן המחשבה כי משהו לא טוב יכול לקרות ולדבר הזה יהיה כיסוי...
קרא עוד »
ינו 14, 2020