כיצד להשתמש בחיפוי עץ אקוסטי הרקליט בצורה נכונה

חיפוי של קיר, רצפה או תקרה היא פעולה שלפעמים אינה מתבצעת אך ורק עבור מראה אסתטי, כי אם על מנת להשיג כמה פעולות באותה התקנה אחת. הדגש יכול להיות עבור בידוד מפני רעש, וכאן יש כל מיני סוגים של חומרים ודרכים על מנת לייצר את הבידוד הנדרש. אחת מן האופציות הללו נעשית על ידי התקנה של חיפוי עץ אקוסטי מסוג הרקליט, שנחשב לאחד מן המובילים בתחום שבו אקוסטיקה היא הדבק הראשון במעלה שאותו מבקשים להשיג. איך מבצעים את ההתקנה של חיפוי מסוג זה? כאן מובאים כל הפרטים החשובים.

הייחודיות של חיפוי עץ אקוסטי

כדי להבין מדוע הרקליט נחשב לבחירה איכותית, זה כדאי להבין קודם כל את היתרונות שחיפוי מסוג זה מציע מלבד מראה אסתטי ונעים לעין.

  • סיבים ללא צמנט – כאן ישנה בחירה בסיסי עץ שיש להם את הנטייה הזו להתפורר במידה והם מחוברים עם צמנט, והביצוע עם מגנזייט מביאה את ההידבקות של הסיבים אחד לשני בצורה הכי יעילה.
  • עמידות בפני כוח הולם – אחד מן החששות כלפי חיפוי שאותו מתקינים היא לגבי החוזק שלו, וכאן הרקליט מביא חוזק מאוד גבוה ביחס לשאר.
  • צבעים וטקסטורות- אחת מן התכונות החשובות שאותן מבקשים להשיג בסופו של דבר היא העיצוב, וכאן יש אפשרות גבוהה של בחירה מבין צבעים ומרקמים שונים וליצור קיר אקוסטי ייחודי.
  • בידוד תרמי מעולה – חיפוי שמעניק פתרונות אקוסטיים ברמה טובה הוא דבר חשוב מאוד, ואם באותה ההזדמנות מקבלים גם את היתרון של בידוד בתנאים של לחות ויובש, מקבלים חיפוי שמביא כמה איכויות באותו חיפוי עמיד.
  • סיבים הומוגניים ביחס לאחרים – כפי שציינו, זה חשוב כי החיפוי גם ייראה טוב היכן שהוא מותקן, וחיפוי זה מביא למראה אסתטי במיוחד עם סיבים בעלי מראה אחיד ולא שבור, לעומת החיפויים מן הסוגים האחרים.
  • יכולת בליעה אקוסטית גבוהה – במקומות רועשים במיוחד התקנה של חיפוי שנועד לבצע את הבידוד ברמה הכי טובה הוא חשוב ואקוטי כמעט לאותו חלל. לחיפוי עץ אקוסטי מסוג זה יש בידוד של מעברים של רעש עם חומר שנחשב לטוב מסוגו בארץ ובעולם.

מבינים את שיטת היישום

חיבור לקיר או תקרה- את החיבור הזה של החיפוי ניתן לבצע על ידי שימוש בברגים סמויים, ובכך לקבל מראה נקי ואחיד המחובר אל פרופיל שיכול להיות עשוי מתכת או עץ גם יחד.

הנחה על קונסטרוקציה- בצורה רגילה עם פרופיל טי או פיין ליין.

 

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחים זולים
אחת ההשקעות המשמעותיות ביותר שאנחנו נדרשים לבצע, הן בבתים חדשים והן בשיפוץ של בתים ישנים, היא התקנת...
קרא עוד »
ספט 14, 2021
טיפים לרכישת מצלמה תרמית איכותית ובמחיר אטרקטיבי
לפני שאתם מחליטים לקנות מצלמה תרמית, עליכם לבדוק מראש את האיכות שלה, האם המחיר בה היא נמכרת משתלם לכם,...
קרא עוד »
ינו 17, 2022
מערכות אזעקה – איך הם תורמות להרתעת גנבים?
מערכות אזעקה נועדו להרתיע גנבים מגניבה. הם מותקנים בבתים ובעסקים, והם בדרך כלל משתמשים בחיישנים כדי...
קרא עוד »
יונ 10, 2022