איך לבחור מעקה זכוכית מעוצב?

מעקה זכוכית

מעצבים בית פרטי או דירה? מעצבים מרחב עסקי,  או אולם תצוגה, מסעדה או כל מקום אחר שתעשו בו עסקים? אם יש לכם מדרגות במבנה קיים, חשוב שם לשים לב שהמעקות של המדרגות יתכתבו עם המרחב ויתאימו לצרכים שלכם ושל מי שנמצא במבנה. 

אז כיצד בוחרים מעקה למדרגות? 

בראשית וכאשר אתם מבצעים את הבחירה כדאי בתחילה לחפש אחר חנויות וספקים כמו גם אנשי מקצוע שעוסקים בהתקנת מעקות. אנשי מקצוע כאלה בדרך כלל גם מספקים את המעקה או מעצבים אותו בהתאם לצרכים שלכם. 

סיקרו את הדוגמאות השונות של מעקות זכוכית קיימים ובדקו איזה מעקה זכוכית יכול להתאים למרחב שלכם. כאשר אתם מבצעים את ההתאמה שימו לב שהעיצוב תואם את הסגנון הכללי של המבנה. כיום יש מעקות זכוכית מסוגים שונים החל מזכוכית אטומה או שקופה עד לזכוכית חלבית או כזאת הצבועה בגוונים מסוימים, לכן יש "לשטוף את העיניים" ולחפש אחר מגוון רחב של אפשרויות. 

כעת יש לשים לב שהמעקה בטיחותי ועומד בכל התקנים שהמנעול נפילה ואסון. שימו לב שאתם בוחרים מעקה מחברות ששמות דגש על בטיחות ויתאימו את גובה מעקה לצרכים שלכם, כמו למשל למבנים שיש בהם ילדים קשישים או כאלו שדורשים גובה וראייה טובה יותר של האלמנטים. 

לבסוף יש להתאים את המעקה לתקציב שלכם ולשים לב שאתם לא חורגים ממנו. בחרו חברה מומחית בהתקנת מעקות והתאמת מעקות ובחרו באלמנטים טובים איכותיים שיספקו לכם מרחב מוצר ובטוח. כך תוכלו לעצב את המבנה שלכם בצורה הטובה ביותר עם התאמה לצרכים שלכם ושל מי שנמצא במרחב. 

אולי יעניין אותך גם דלתות זכוכית

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיצוב חנויות ונכסים: למי זה מתאים ולמי לא
עיצוב חנות או נכס הוא משימה משמעותית שיכולה להניב תוצאות יוצאות דופן כאשר עושים זאת נכון. עם זאת, זה...
קרא עוד »
ינו 22, 2024
עבודות שיפוצים בירושלים, איך לא תפלו על חאפר?
תחום השיפוצים הוא תחום פרוץ למדי. כל אחד שקצת מבין בתחום ויודע לנקוב בשמות של חומרי בנייה וגם כמה...
קרא עוד »
פבר 23, 2019
כל מה שחשוב לדעת על חיפוי אלומיניום
אנחנו מאמינים שראיתם חיפויי אלומיניום בהרבה בתים. תהליך החיפוי, מתייחס לחיפוי של חומרים חדירים למים,...
קרא עוד »
נוב 22, 2021