מטבחי חוץ – האם זה רלוונטי לבתים עם מרפסת?

מטבחי חוץ

בווילות ובבתים פרטיים ניתן להתקין יופי של מטבחי חוץ בגינה. מטבחים מהסוג הזה יכולים לכלול מתקני צליה מתקדמים, גרילים, מעשנות, משטח עבודה איכותי ויוקרתי ועוד. אולם, הדור החדש של המטבחים לא חייב להתאים אך ורק לחצר גדולה. אפשר בהחלט להתקין מטבחי חוץ גם בבתים עם מרפסת.

אילו מטבחי חוץ מתאימים למרפסות

כאשר שוקלים להתקין מטבחי חוץ למרפסת, צריך לשים לב לכמה דברים:

  1. גודל המרפסת – ישנם דגמים של מטבחים שיתאימו למרפסות לא גדולות יחסית. דגמים אחרים יתאימו מאוד למרפסות שגודלן עשוי להגיע לגודל של דירה קטנה.
  2. עמידות לתנאי חוץ – מטבחי חוץ חייבים להתאים לתנאי חוץ. כך למשל מקובל מאוד שחלקים גדולים מהמטבח יהיו עשויים נירוסטה או חומרים אחרים שאינם מחלידים.
  3. גריל גז מובנה – להיט עיקרי במטבחי חוץ למרפסות מתבסס על גריל גז מובנה, איכותי במיוחד. גריל שכזה מאפשר צליית בשר או חומרי גלם אחרים, במינימום מאמץ ומקסימום טעם.
  4. מאוד מתאים במרפסות להתקין יחידות מודולריות, בהתאם לשטח הפנוי ולעיצוב הרצוי. עמדות אחסון (ארוניות), כירה ניידת, כיור נייד, יחידות פלנצה נשלפות, כל אלה יכולים לייצר עמדות בישול וצלייה מלהיבות.

התאמת מטבחים בצורה טובה יותר

לצד מטבחים במפרט מוכן מראש, ישנה אפשרות להזמנת מטבחים בעיצוב אישי. אלה מתאיים לבתים עם מרפסת, במיוחד לבתים בעיצוב אדריכלי מתוקתק. אפשר להגיע עם רשימת בקשות או דרישות, על מנת שניתן יהיה להפיק את התוצאה הטובה ביותר. כמו כן, כדאי להגדיר תקציב, שכן טווח המחירים המקובל רחב ופערי המחירים נובעים מהבדלים עצומים באיכויות. מותגי איכות כמו ארגמן4יו יוכלו להפוך את המרפסת שלכם ל פינת בישול ואירוח, מדהימה ביופייה.                

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מקלחונים
מקלחונים הפכו להיות מאוד פופלריים בבתים רבים משום שהם גם פרקטיים וגם יפים. המקלחון הפך להיות נפוץ...
קרא עוד »
אוג 04, 2022
נטרול ריח של שתן
אנשים רבים סובלים מריח של שתן בבית או בעסק שלהם. אומנם אנו חיים בעידן המודרני שבו רוב האנשים נוהגים...
קרא עוד »
ינו 29, 2020
כל מה שרציתם לדעת על שיש קוורץ
יש לא מעט חומרים שניתן למצוא באופן טבעי בסביבה שבה אנחנו חיים, ואחד מהם, זהו חומר הקוורץ. אם תהיתם למה...
קרא עוד »
יול 20, 2022