שיש גרניט פורצלן מחיר – כמה זה יעלה לכם?

שיש גרניט פורצלן הוא תחליף פופולרי לשיש גרניט טבעי בשל עמידותו, דרישות התחזוקה הנמוכות והעלות המשתלמת שלו. זהו חומר מעשה ידי אדם שנוצר על ידי דחיסה של חלקיקי חרסינה בלחץ גבוה וחום המקנה לו מראה של אבן טבעית.

כשזה מגיע למחיר, שיש גרניט פורצלן הוא בדרך כלל פחות יקר משיש גרניט טבעי. הסיבה לכך היא שהוא מיוצר באמצעות חומרים פחות יקרים וכרוך בפחות עבודה בהשוואה לשיש טבעי. העלות של שיש גרניט פורצלן יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים כמו היצרן, העיצוב ועובי הלוח.

מחירי שיש

באופן כללי, העלות של שיש גרניט פורצלן יכולה להיות בין 40% ל-60% פחות מהעלות של שיש גרניט טבעי. העלות הממוצעת למטר מרובע נעה בין 150 ל-350 שקלים  בהתאם לעיצוב ולעובי הלוח. עם זאת, חשוב לציין שככל שהלוח עבה יותר, כך העלות גבוהה יותר.

חשוב לציין שגרניט פורצלן בדרך כלל זול יותר מגרניט טבעי או שיש, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מי שרוצה אסתטיקה דומה במחיר נמוך יותר. 

לקטלוג שיש ומחירים היכנסו לאתר

מראה ועמידות מושלמים

למרות ששיש גרניט פורצלן הוא פחות יקר משיש גרניט טבעי, הוא עדיין מספק מראה ועמידות דומים. זוהי אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה להשיג מראה של שיש טבעי מבלי לשבור את הכיס. שיש גרניט פורצלן הוא גם חומר בעל תחזוקה נמוכה שאינו דורש איטום או שעווה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מי שרוצה אפשרות ללא טרחה.

לסיכום, שיש גרניט פורצלן הוא אופציה משתלמת למי שרוצה מראה ועמידות של שיש טבעי מבלי לשלם את המחיר הגבוה. הוא זול יותר משיש גרניט טבעי, דורש פחות תחזוקה, מספק מראה דומה וזמין במגוון עיצובים וסגנונות. מידע נוסף באתר שיש בראנץ

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד לעצב שולחן לקראת החג?
איך תוכלו לעצב את השולחן שלכם לקראת החג? אם תחשבו על זה, תגלו ששולחן הבית שלכם הוא מקום שניתן להפוך...
קרא עוד »
מאי 31, 2021
6 סיבות לבחור טוב טוב את הריהוט למוסד החינוכי שלך
ריהוט, הוא אחד מהנכסים החשובים ביותר לכל עסק, בית פרטי, גופים ממשלתיים, ציבורים וחינוכיים ועוד....
קרא עוד »
ספט 18, 2019
מחפשים כיבוד לאירוח? אילו אופציות עומדות בפניכם?
בין אם אתם עורכים חגיגה משפחתית כמו יום הולדת וברית או שאתם מתכננים אירוח חברתי או עסקי בביתכם, כנראה...
קרא עוד »
פבר 10, 2019