אגרנות כפייתית – מה הסימנים לאגרנים, מתי אפשר להתערב וכיצד?

אגרנות כפייתית

אגרנות כפייתית ללא סימנים חיצוניים

חושדים שהשכן שלכם הוא אגרן כפייתי? אם אתם מציצים בחצרו ורואים עשרות חפצים שבורים, גרוטאות נערמות, מוטות, פסלים, חפצי נוי, מוצרי חשמל, אביזרים לא מזוהים  ועוד – סביר להניח שתפסתם אגרן. רק היזהרו מהסטיגמה כי אגרנים אינם אלה שמקבצים נדבות ברחוב, הם אינם אלה שמדברים עם חתולים בהכרח, הם אינם אלה שנראים מוזנחים במראה שלהם. כל אדם יכול להיות אגרן משום שאין סממנים חיצוניים למיהו אגרן ומיהו לא. תופעת האגרנות היא תופעה רחבה בכל קשתות האוכלוסייה. גם האנשים המפורסמים, אנשי התהילה, אנשי העסקים הגדולים, האנשים המצליחנים ביותר שאתם מכירים – את כולם ניתן להכניס לקטגוריה של אנשים שצלחה דרכם בחיים, אך גם הם עלולים להיות אובססיביים באגירתם וגם הם צריכים סיוע ובוסט חזק כדי לצאת מהמצב.

מתי תוכלו להתערב במקרה של אגרנות כפייתית ובאיזו דרך?

תוכלו להציע בעדינות עזרה, להגיד שהצצתם בחצר והוא נראה עמוס, כמובן תוכלו להציע עזרה בסידור ובניקיון הבית, בפינוי התכולה המיותרת, אבל זאת בתנאי שהשכן הוא אדם הקרוב אליכם, אחרת אין סיבה להציע עזרה, יש שיראו בכך גם חדירה לפרטיות, לכן חשוב לנקוט במשנה זהירות, לדעת למי להציע עזרה ולמי לא. אם אתם לא מכירים מספיק את הנפשות הפועלות תוכלו להזמין נציגי עירייה ולהתלונן בפניהם על מה שמתרחש בבית של השכן. סביר להניח שהפנייה תטופל כיוון שפגיעה בשכנים יכולה בהחלט להתרחש כאשר אגרן מחליט לאגור חפצים רבים וישנים בסביבה הקרובה לכולם, הרי הדרך של העכברים, המקקים ושאר המזיקים למקום הומה חפצים היא דרך קצרה ובטוחה, והייתם שמחים לוותר עליה.

פנייה לחברת פינוי דירה

הפתרון האולטימטיבי הוא לפנות לחברת פינוי דירה שמתמחה בתופעה של אגרנות כפייתית. יש חברות שלמות שמומחיות לעניין, ולכן חשוב לפנות אליהן ולבקש את סיוען. חשוב להשיג שיתוף פעולה של האגרן עצמו, להסביר לו שפינוי הדירה מהתכולה המיותרת ייעשה לטובתו כי הגיע הזמן להתחלה חדשה, בלי חפצים מיותרים, בלי חרקים, בלי עכברים, בלי מזיקים בגדלים ומסוגים שונים. רק חברת פינוי תפנה את השטח במהירות הבזק לטובת התחלה טובה ואנרגיה מחודשת בדירה.

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דשא סינטטי – יתרונות וחסרונות
דשא סינטטי הוא סוג של דשא מלאכותי העשוי מסיבי פוליאסטר וחומרים אחרים. הוא משמש באצטדיוני ספורט, מגרשי...
קרא עוד »
אוג 04, 2022
ארונות הזזה: חשיפת היתרונות העיקריים שלהם
בעולם העכשווי של עיצוב פנים וניהול שטח יעיל, ארונות הזזה התגלו כיותר מסתם טרנד. פתרונות האחסון...
קרא עוד »
ינו 25, 2024
דלת מפרופיל בלגי משולב זכוכית
דלתות וחלונות עשוי מפרופיל בלגי, נחשבים לבחירה הטבעית בעיצוב מרחבים וחללים, והם יכולים להתאים חלונות...
קרא עוד »
יונ 04, 2022