קונסטרוקציה לגבס – מגוון אפשרויות לבחירה

קונסטרוקציה לגבס היא סוג של קונסטרוקציית בניין בה מונחת שכבה פנימית של טיח גבס על פני הקירות והתקרות. סיוד הוא תהליך בו מורחים שכבה דקה של טיח על פני השטח של קירות, תקרות או מבנים אחרים. ניתן להשתמש בו על משטחים חשופים או על גבי שכבות שהוחלו בעבר.

טיח הוא חומר בנייה המיושם על קירות, תקרות ורצפות. הוא עשוי מסיד, חול ומים. בניית גבס התפתחה משימוש בטיח בוץ במצרים העתיקה לקירות גבס של ימינו. השלב הראשון בבניית גבס הוא הכנת קיר או תקרה ליישום טיט. השלב השני כולל מריחת המרגמה בכמויות קטנות עם כף על המשטח המוכן והחלקתו בעזרת לוח שטוח או חתיכת עץ שטוחה.

תכירו את כל האפשרויות שלכם

השלב השלישי כולל מריחת שכבות דקות של טיח רטוב כדי לבנות את העובי הרצוי לאורך זמן. השלב הרביעי כולל החלקה של כל חספוס על פני השטח עם עוד טיח רטוב עד שהוא הופך להיות מישור שוב.

טיח הוא סוג של חומר בנייה העשוי מגבס, מים וחול. הוא משמש לגימור קירות ותקרות בבניינים. בניית גבס קיימת כבר מאות שנים. המצרים הקדמונים היו הראשונים להשתמש בו כבר בשנת 3000 לפני הספירה. הרומאים השתמשו גם בטיח בבניינים שלהם.

לקריאה אודות עיצוב בפרופילי גבס באתר פרופירול

ניתן לשדרג כל מבנה עם קונסטרוקציה לגבס

עם זאת, העידן המודרני ראה עלייה בשימוש בטיח כאשר הוא פותח על ידי סר ג'וזף אספדין (1757-1824) בשנת 1807 בביתו בלונדון. הוא המציא את "טיח הפטנטים של אספדין" שהיה עשוי מצמנט פורטלנד, סיד, חול ומים מעורבבים בשיער סוס ואבק פחם. הרכב חדש זה אפשר ליישם טיח במהירות ללא צורך בתנור או כבשן כמו שהיה צורך בעבר ליצירת טיח לפני פרק זמן זה.

מידע נוסף באתר פרופירול

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניקוי שטיחים מקיר לקיר
ניקוי שטיחים מקיר לקיר הוא תהליך של הסרת לכלוך וכתמים מהשטיח. ניקוי שטיחים הוא חלק חיוני ואינטגרלי...
קרא עוד »
דצמ 01, 2022
ציפוי חלונות
מהו ציפוי חלונות? ציפוי חלונות מגן עליכם מפני התנפצויות של זכוכיות ורסיסים. יש אנשים שמצפים חלונות...
קרא עוד »
ינו 01, 2020
איך לבחור מעקה זכוכית מעוצב?
מעצבים בית פרטי או דירה? מעצבים מרחב עסקי,  או אולם תצוגה, מסעדה או כל מקום אחר שתעשו בו עסקים? אם יש...
קרא עוד »
אוג 05, 2021