מחסנים קטנים לגינה

אחד מפתרונות האחסון שאתם צריכים בתור בעלי משקי בית פרטיים עם חצר הם מחסני הגינה. גם אם החצר שלכם קטנה, יש בהחלט מקום להצבת מחסן. בשונה מהעבר, מחסנים קטנים לגינה מתוכננים על ידי מפתחי מוצרי בית והתחרות בענף גדולה מאד. בחנות מחסנים קטנים לגינה תוכלו למצוא פירמות רבות המתבססות על מחסני גינה להרכבה באמצעות חיבורי פלסטיק פשוטים, לצד מחסנים מורכבים מעץ וממתכת. כיצד תדעו איזה מחסן יתאים לגינה שלכם?

גודל המחסן אינו הפרמטר בשבילכם – אלא קיבולת האחסון

אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין גודלו של מחסן לבין קיבולת האחסון שלו, התשובה פשוטה: מחסן גדול ללא מדפים הוא מחסן עם קיבולת אחסון קטנה. הוא אמנם מאפשר לכם להכניס פנימה את חלקי הגינה הגדולים באמת כמו מכסחת דשא, מגרפה ומעדר, אבל אם תרצו להכניס חבילות קטנות של דשנים, פאקטים של זרעים של גידולים חקלאיים וכד' תהיה לכם בעיה, שכן ללא מדפים המוצרים הכבדים יפגעו בהם ויקרעו את המארזים. לכן, מחסנים קטנים לגינה, אבל גדולים בקיבולת האחסון הם שנדרשים. מחסנים כאלו הם מחסנים ממודפים, המכילים מדפים וארוניות קטנות לאחסון חלקי גינה קטנים ועדינים. על מנת לתכנן כיצד תיראה תשתית האחסון במחסן שלכם, פשוט גשו לרכישה עם סט הדרישות הספציפי שלכם ובחרו במחסן שעונה עליהן על פי סדר מדפיו והגדלים שלהם.

מחסן קטן יש לרכוש אך ורק בחנות ייעודית למחסני גינה

זה לא סוד שבכל חנות מוצרי בית או גן ימליצו לכם על קונטיינרים סגורים כמחסני גינה. ביצוע רכישה כזו בלי בדיקה יהווה טעות פטלית עבורכם ויסכן את הציוד שאתם עומדים לאחסן בפנים. מחסן גינה מוכר ככזה לא רק בשל גודלו ועיצובו אלא בשל הפונקציונאליות שלו: יכולתו להיות עמיד בפני גשם, שמש ושינויי אקלים ולשמור על התכולה הפנימית שמישה, ללא כל סממן של שחיקה. קונטיינר מקרי שלא בדקתם עשוי לקבל חלודה, להירקב (אם הוא עשוי מעץ) ולעתים פשוט להישבר בשל עומס הרוחות בחוץ. מחסנים קטנים לגינה קונים אך ורק בחנות מקצועית למחסני גינה.

מומלץ לעקוב אחר מבצעים על מחסני גינה

מחסנים קטנים לגינה מומלץ לקנות במחירי מבצע: רכישה מתצוגה, רכישה של מחסן שעתיד לצאת ממגוון המכירה, ועוד. חפשו את המבצעים האחרונים על מחסנים קטנים לגינה!

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי פונים עבור שימור מבנים?
שימור של מבנים פרטיים וציבוריים הינה פעולה מתחום הנדסת המבנים והאדריכלות שנועדה לחדש את המבנה הן...
קרא עוד »
מרץ 03, 2022
כל היתרונות בשימוש בנורות לד
נורות LED (Light Emitting Diode) חוללו מהפכה בתעשיית התאורה עם יתרונותיהן הרבים. מיעילות אנרגטית ועד לעמידות...
קרא עוד »
יונ 28, 2023
על סוגי ביטוח קבלנים
ביטוח קבלנים, המכונה גם ביטוח בניה, כולל מספר סוגי כיסויים המותאמים להגנה על אנשים פרטיים ועסקים בענף...
קרא עוד »
אוג 24, 2023