טיפים לאיטום גגות

חומר איטום לגג

תחום האיטום נחשב למאתגר ומורכב. כדי לשמור על המבנה אטום מפני מים יש לבצע עבודת איטום יסודית ומקצועית. רק כך ניתן להשיג את ההישג הרצוי שאכן יספק עמידות מלאה למבנה וימנע חדירה של מים לתקרה ולקירות. להלן מספר טיפים שיוכלו להועיל לכם בעניין זה.

טיפים שיוכלו להועיל גם לכם

  • היות ומדובר על תחום רגיש מאוד שחשוב מאוד להשקיע בו כדאי לברר היטב על איש מקצוע מתאים שיוכל לספק את העבודה הנדרשת. לא כל איש מקצוע שמספר על עצמו שהוא מומחה בתחום האיטום אכן יוכל לספק את העבודה האיכותית אותה אתם צריכים. כמו כן לא כל שיפוצניק או חאפר מסוגל לענות על הצורך. חובה לברר היטב ולבחור איש מקצוע בעל מומחיות בתחום ספציפי זה.
  • לקראת האיטום יש להכין את הגג לעבודה. מה זה אומר? שיש לנקות את השטח ולפנות במידת האפשר את כל מה שקיים ומונח על הגג. בין אם מדובר על דודי שמש וקולטים, על אנטנות וכדומה – במקרה וניתן לפנות מה טוב. כאשר הגג חשוף ניתן לבצע את העבודה בצורה יעילה.
  • לקראת ביצוע העבודה כדאי לשמוע מאיש המקצוע על התהליך אותו הוא עומד לבצע. יש לברר כיצד הוא מתמודד עם הדודים אם קיימים, וכיצד הוא משיג את המטרה הרצויה – איטום מלא.
  • חשוב לשים לב שיש בשוק מגוון רחב מאוד של חומרי איטום. יש חומרים מעולים שמצטיינים בתוצאה עמידה לעומת חומרים ברמה בינונית או נמוכה. אך אין חומר אחד שהוא זה שמומלץ לכל שימוש או מטרה, כיוון שלכל שימוש או מטרה יש לבחור את החומר המסוים שהוא זה שמתאים. אותו חומר גלם עשוי להיות מעולה עבור מטרה מסוימת, אך גרוע במידה ועושים בו שימוש למטרה לא מתאימה.
  • לכל חומר איטום  לגג יש הוראות יישום מסוימות שיש לבצע את האיטום על פיהן. חשוב כמובן לקרוא אותם היטב ולבצע את האיטום על פי ההוראות הללו. כדאי לשמוע מאיש המקצוע כי אכן כך הוא עושה.

איטום מקצועי בחומרי איטום יעילים יוכיחו את עצמם לאורך תקופה ארוכה של אטימה מלאה.

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחים בתל אביב – כיצד בוחרים את המקום הנכון לרכוש בו מטבח
רכישת מטבח לבית או לעסק, זה עניין לא פשוט. הרי מדובר בחלל מאוד משמעותי, חלל שאנחנו נוהגים לעבוד בו במשך...
קרא עוד »
יונ 04, 2020
התאמת שטיח לעיצוב בית כפרי – איך תעשו זאת נכון?
המושג בית כפרי מעלה מיד אסוציאציה של בית עץ דו קומתי, מרוהט בפשטות, מאובזר בשלל חפצים מעבודת יד ומרופד...
קרא עוד »
אוק 15, 2020
איך לחדש את המטבח במינימום עלויות?
אתם רוצים לחדש את המטבח שלכם ואין לכם מושג מאיפה להתחיל? חשבתם אפילו לקנות מטבח יוקרתי חדש אבל נדהמתם...
קרא עוד »
אוק 26, 2020