דוד קצב – טיפול ותחזוקת מאגרי מים

טיפול ותחזוקת מאגרי מים

שימוש במאגרי מים נפוץ מאוד במרכזי מסחר, בנייני מגורים או משרדים ואזורים בהם יש צפיפות אוכלוסין גבוהה יותר. מאגרי המים מאפשרים שאיבת מים ישירה ומהירה יותר, ואספקת מים מדויקת לכלל הנמצאים באזור, בין אם מדובר בבתי עסק ובין אם מדובר בבתי מגורים.

יחד עם זאת, מאגרי מים חייבים תחזוקה באופן שוטף. ללא עבודות תחזוקה כמו חיטוי של מאגרי המים, בדיקת איכות המים, טיפול בתקלות במערכות השונות ועוד, איכות המים עשויה להיות גרועה עד לא ראויה לשימוש, או שאספקת המים תלקה בחסר.

לכן, כל מאגר מים זקוק לעבודות טיפול ותחזוקה שוטפות, ואם אתם מחפשים מומחה אשר יוכל לבצע עבורכם את עבודות הטיפול והתחזוקה הללו על הצד הטוב ביותר, דוד קצב הוא האיש הנכון ביותר בשבילכם.

 

מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים את איש המקצוע המתאים?

כאשר אתם בוחרים איש מקצוע לצורך טיפול ותחזוקת מאגרי מים, אתם חייבים לבחון אותו היטב. הניסיון שלו, ההיכרות שלו עם התחום, המוניטין שלו, הציוד בו הוא משתמש לצורך בדיקה של איכות המים או לביצוע עבודות התחזוקה, שיטות העבודה שלו ועוד, כל אלו הם נתונים אשר ישפיעו באופן ישיר על העבודה שלו.

דוד קצב הוא מומחה בטיפול במערכות מים ואינסטלציה בעל ניסיון רב ומומחיות שאינה מוטלת בספק, ועושה שימוש בציוד מקצועי ואיכותי על מנת לטפל בכל מאגר מים בדרך הנכונה והמתאימה ביותר.

 

האם חייבים להזמין איש מקצוע לטיפול במאגרי המים?

בהחלט כן. העניין מעוגן בתקן 1525.2  הקובע כי יש צורך בחיטוי וניקיון של מאגרי מים לפחות אחת לשנה. כמובן, יש תנאים נוספים בחוק שיש להכיר וחשוב לדעת כי מדובר בפעולה שלא מבוצעת על ידי הרשות העירונית או ארגון ממשלתי אלא יש לדאוג לה בעצמכם ולבחור מומחה שיבצע עבורכם את העבודות הללו באופן שוטף.

Blogging Uncategorized דלתות פנים ריהוט חוץ ריהוט פנים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 פריטים חשובים לשמירה על סדר והיגיינה בשירותים
סדר והיגיינה בשירותים, פרטיים או ציבוריים, הם דבר מאוד חשוב, כך אנחנו יכולים להשתמש בהם בצורה תקינה,...
קרא עוד »
נוב 21, 2019
דלתות פנים מעוצבות- לא כזה יקר
לא מעט אנשים אשר מצויים בתהליך שיפוץ בית קיים או עיצוב בית חדש, מוצאים את עצמם שמים דגש על הפרטים...
קרא עוד »
אוג 26, 2019
איפה אפשר לקנות ציוד משרדי למוסדות?
אם אתם מחפשים ציוד משרדי למוסדות, קיימות מגוון אפשרויות. בין אם אתה צריך רהיטים, מחשבים, מדפסות או...
קרא עוד »
מאי 10, 2023